Odkryłem kartografa!


Dzień otwarty w Zespole Szkół Plastycznych, tradycyjnie przypada w weekend na początku kwietnia. Tym razem nie musiałem iść do pracy, bo odrabiamy wtorek. Poczucie obowiązku wobec pierwszoklasistów, którym obiecałem pomoc i ciekawość zawiodły mnie jednak w sobotni poranek w mury szkolne. Chcecie wiedzieć dlaczego? Kliknijcie i czytajcie dalej!



W auli szkolnej odbywa się prezentacja dyplomów. W tym roku jest dużo ciekawych prac związanych z obchodzonym właśnie jubileuszem 70. lecia szkoły. Są ciekawe plakaty, zestawy promocyjne, gadżety, są również ciekawe gry planszowe o ZSP.  Jedną z nich przygotowała Weronika Pruchnicka, a wzorowała się na popularnej „League of legends”.

Piękne, starannie wykonane karty, przedstawiają nauczycieli naszej szkoły. Na jednej z nich odnalazłem siebie! Zostałem przedstawiony jako kartograf o wadze umiejętności socjalnych i dyplomatycznych 5.

Ciekawe jak potoczyłaby się rozgrywka,
 rozegrana pomiędzy nauczycielami Plastyka?  

Komentarze

Popularne posty