Festiwal Talentów


Wczoraj, kiedy odbywały się prezentacje poszczególnych regionów Polski, od rana opiekowałem się swoją nową klasą wychowawczą. Na pierwszej lekcji, ze zdziwieniem zauważyłem, że tak wielu osób nie ma. Pewnie wykorzystali okazję, że nie ma normalnych lekcji i zostali w domu, pomyślałem.  Nie mniej jednak, z tą niewielką grupką osób zwiedziliśmy stoiska, wzięliśmy udział w turnieju karaoke, rozwiązywaliśmy test. Ostatnim, mocnym akcentem trwającego właśnie Tygodnia Chińskiego w naszej szkole był Festiwal Talentów. Poszliśmy na salę gimnastyczną i ... Chcecie wiedzieć co się okazało? Kliknijcie poniższy link! 



Okazało się, że jako świeżo upieczony wychowawca, zupełnie nie znam swojej klasy. Podczas trwającego przeszło godzinę pokazu wiele razy występowali uczniowie z mojej klasy. Na początek dał czadu Tomek Nowicki, który z Kubą Kaleckim, odegrali mocny rockowy kawałek. Później zaskoczyła mnie Malina Andrejas, która na malutkiej gitarze przygrywała śpiewającej koleżance. Była jeszcze śpiewająca i grająca na gitarze akustycznej Zosia Lewandowska oraz śpiewające w chórku Ola Lisowska i Hania Kujawska. Same muzyczne talenty!

Było jeszcze jedno wyjaśnienie większej absencji. Kilka osób - Hania Woch, Kuba Łocan i przede wszystkim Zosia Tatarek pomagali młodszej klasie przy organizacji stoiska. 

Poczułem się dumny ze swoich wychowanków i zamiast uwag i rozmów dyscyplinujących, do dziennika wpisałem zasłużone pochwały!


Komentarze

Popularne posty