Dzień Nauczyciela w Plastyku


Dzisiaj w Zespole Szkół Plastycznych odbyło się miłe spotkanie z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Uczniowie klasy 3L zabrali nauczycieli z podróż do krainy baśni, legend i mitów. Okazało się, że o każdym nauczycielu, uczącym klasę, istnieją opowieści o charakterze wręcz magicznym! Jesteście ciekawi na czym polegała hostoria pewnej teczki? Kliknijcie i czytajcie dalej!


Podczas wspomnianego spotkania, uczniowie przypomnieli mi historię z lekcji geografii, sprzed 2 lat, podczas której rozdawałem kartkówki. Było to na samym początku lekcji. Jedna z uczennic nie wróciła jeszcze ze sklepu, a ja odczytałem jej nazwisko. Rozglądam się bezradnie po klasie w poszukiwaniu właścicielki kartki. Ktoś życzliwie powiedział: "O tutaj" i wskazał na miejsce, gdzie znajdowała się ogromna czarna teczka. Podszedłem do teczki i powiedziałem: "Proszę to twoja kartkówka. Dostałaś świetną ocenę, gratuluję!"

Zupełnie zapomniałem o tej historii!

Komentarze

Popularne posty