Ciekawa instalacja



Już wiecie, że w miniony piątek wracałem późno z Zespołu Szkół Plastycznych do domu. Jak zwykle jechałem na rowerze, tym razem postanowiłem zmodyfikować trochę trasę i pojechać przez Bulwar Xawerego Dunikowskiego. Trochę mnie zdziwił zmieniony wygląd tego miejsca. Świetliste instalacje, wiszące z drzew, kilometry kabli i buczący agregat prądotwórczy. To musi być złudzenie, związane ze zmęczeniem, pomyślałem i pojechałem dalej.

Kiedy w sobotę jechałem tą samą trasą dziwne instalacje nie zniknęły. Miałem okazję zobaczyć końcowy efekt pracy. Był on zaskakujący i robił naprawdę ciekawe wrażenie, co możecie zobaczyć w galerii zdjęć Mi szczególnie do gustu przypadły wielkie świecące kule. Ach, gdyby to były wielkie globusy! Rozmarzyłem się … 



Komentarze

Popularne posty