Otwieramy drzwi do Japonii


Dzień otwarty w Zespole Szkół Plastycznych, jak zwykle przyniósł wiele ciekawych chwil. Ledwie wszedłem do szkoły o tu już niespodzianka - przywitały mnie trzy najprawdziwsze Japonki i poczęstowały przepyszną zieloną herbatą! Jak się później okazało były to moje uczennice z klasy IIa, które realizowały projekt gimnazjalny o Japonii pod kierunkiem nauczycielki historii sztuki Małgorzaty Malarskiej! Jak mogłem zapomnieć!


Miłe chwile, miłymi chwilami, ale przyszedł w końcu czas na pracę. W tym roku został mi przydzielony dyżur na parterze, gdzie trochę samozwańczo przyjąłem funkcję witającego. W towarzystwie doskonale przygotowanych i chętnych do pomocy "biegaczy" miło upłynęły prawie dwie godziny. Mieliśmy wrażenie, ze jesteśmy trochę jak sępy. Niby mili, a jednak drapieżnie wyłapujący chętnych do rozmowy gości. 


Komentarze

Popularne posty