Pożegnanie 3c


Dzisiaj odbyło się uroczyste zakończenie pracowitego roku szkolnego. Za nami 10 miesięcy zmagania z codziennością. Były też wydarzenia, które należy uznać za wyjątkowe. Pierwszym takim wydarzeniem było dla mnie ogłoszenie likwidacji gimnazjów, czyli szkoły która stała się moim pierwszym prawdziwym miejscem pracy. Drugim wydarzeniem było przejęcie wychowawstwa w klasie IIIC w lutym tego roku.

Wczoraj przygotowałem wszystkie dokumenty i nagrody. Było ich trochę. Trzecioklasiści otrzymywali nie tylko świadectwo ukończenia gimnazjum, ale również zaświadczenie o wynikach egzaminu, dokumenty ze szkoły podstawowej, czy dokumentację od szkolnej pielęgniarki. Wpadłem też na pomysł, aby na tablicy wypisać imiona i nazwiska wszystkich uczniów i uczennic. Całkiem ładnie to wypadło.   


Na pożegnanie z klasą IIIC przyszła była wychowawczyni p. Agnieszka Kwapińska. Bardzo się z tego ucieszyłem, tym bardziej, że miała przygotowaną prezentację z najważniejszymi wydarzeniami z trzech ostatnich lat. Wspomnienia, łzy, wzruszenia towarzyszyły chyba każdemu, kto brał do ręki swoje dokumenty, albo oglądał wspomnieniową prezentację!


Wszystko się kiedyś kończy, co zrobić. Dziękuję Wam za ostatnie pół roku. Pełnienie funkcji wychowawcy było dla mnie ciekawą i miłą odmianą.


Komentarze

Popularne posty