Sobótka (wycieczka 33)

Również w tym roku szkolnym braliśmy udział w Wrocławskich Marszach Matematycznych na Orientację. Wyjazd był okazją do sprawdzenia się, czy posiadamy wystarczająca wiedzę matematyczną i umiemy się orientować w terenie. Dodatkowo uczestnicy marszów mogli przejechać się dawno nieczynną linią kolejową do Sobótki, specjalnie zamówionym pociągiem. Jak zwykle chętni dopisali i wystawiliśmy trzy patrole. Gościło nas Gimnazjum Gminne w Sobótce, a teren zawodów był wyznaczony na stokach Wieżycy. Przy słonecznej pogodzie, ładne widoki były murowane.

Jak zwykle nie zawiedliśmy i zajęliśmy wysokie miejsca. W sumie w Marszach brały udział 93 zespoły gimnazjalne, a my zajęliśmy następujące lokaty:

III miejsce zajął patrol w składzie:
Iga Karbowiak, Michał Pieniak, Jakub Szlag
W sumie zdobyli 745 punktów.

XVI miejsce zajął patrol w składzie:
Mariusz Bojarojć, Grzegorz Smoła, Stanisław Woźny
W sumie zdobyli 471 punktów.

XX miejsce zajął patrol w składzie:
Daniel Bigoraj, Ewa Mańkowska, Kamil Raczycki
W sumie zdobyli 448 punktów.

Po zakończeniu zawodów udaliśmy się na zwiedzanie miasta. Przeszliśmy przez rynek i dotarliśmy do Muzeum Ślężańskiego. Oszołomieni jednak sukcesem nie mieliśmy ochoty na zwiedzanie. Dlatego wróciliśmy na boisko szkolne i byliśmy świadkami wręczania dyplomów oraz nagród. Później grzecznie udaliśmy się na stację kolejową. W drodze powrotnej do Wrocławia chcieliśmy podróżować razem, dlatego w naszym przedziale panował wielki tłok.